+ Welcome +



+ About Us +

GFF♥

Sha, Fifi and Juju.
We love each other! :D

+ Tagboard +

+ Friends +

Sha
Fie
Saiful
Akmal
Bus10 family
Fazwa
Hafiz Bus10
Haziqah
Hazirah
Ilham
Miros
Neque
Pifie
Rose
Vivi
Zarifah
Zzah

+ Links +

Mr. Charles
Kurapak
SMSO Careers
SMSO Blog

+ Archives +

May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
November 2009
January 2010
May 2010
July 2010

+ Previous Posts +

Warmest congrats :D
03/07
Ceritaku di Easyway...
GFFs day out
our 3 years of friendships
29/6
Miri 17-18th
In love with all of these!
A Level exams udah abis!
A little too not over you

+ Song +



Gee gee gee gee gee
Baby baby baby baby

+ Thanks +

[ Brush (c) A]
[ Dingbats @ Dafont]
[ Layout designed by fern*]

Wednesday, July 15, 2009
Sha Fatin wrote Another unplanned hangout & JOHN-HOON :D at 11:47:00 AM.

UNEXPECTED visitors datang kemarin........


My girls! Woot woot.

Masa tu banarnya aku sibuk uh membersihkan bilik (still... sampai ani, alum siap, hehehe) and mencuci belanga lapas lunch, sekali ada tia si Fie ni message aku, ia kan kemari. Tapi nya inda ku te-click jua Juju datang sama ia sekali. Kerja ku pun terbantut. Hahaha.

Yeay, batah udah inda hangout dirumah itu so aku dengan dua orang ini pun pergi surfing Internet. Yang diliat, tiada lain, Korea-korea. Hehehe. Macam-macam lah kami liat, arah You-Tube tia, cerita artis Korea bercerai tia, bla bla bla. Semua atu jadi bahan cerita kami. Alum cukup tu dengan si Juju jadi permaisuri segala bualan. *evil laugh*

Start nya masa Juju sama Agnaes chatting. Haaa, si Agnaes betanya siapa dangan si Juju sekarang ani. Since ia solo, bah jaga...... keluar tu Jung Ji-hoon, Joo Ji-hoon entah siapa bah lagi disabutnya, jadi boyfriend simpanan. Hahahaha. *geleng-geleng* Si Fie saja berakal sikit, atupun aku yang mengacau, baru keluar hyper nya. Hahaha! Jangan marah heee, Fie~

Start sana lah kami membual. Yang siuknya... aku. Sampai punya baby girl lagi hasil perkahwinan ku dengan si John-hoon tercinta. Fanatik punya pasal, keluar semua cerita kawin-kawinan. Wawawa! Yang kawin-kawin ani dari Facebook, yang ada quiz pasal bila kan kawin. Kekeke... Kesian Juju, umur 37 tahun baru tah ia kawin tu nanti. LOL

Bah, awu. Ku tunjukkan ani baby girl ku, kamu alum liat kan ia? Nah...

Lawa oh? Ada iras mua John-hoon kan? Hehehe.

p/s:
Actually nya ini anak uncle ku uh. Lawa oh, suka ku liat, ada mua anak Korea banar. Bah nanti ku cari laki Korea. Eh, wait aku belaki jua udah, si John-hoon. LOL =p


Then, kami liat Music bank, entah apa lagi durang buka masa tu arah You Tube, aku jadi tukang join meliat saja. Boys Generation ah, mental mental. Labih melantik ah tarian durang. Hehehehe.



And meliat John-hoon menandang kawannya masa boxing, *evil grin* nanti ku buat arah Juju lagi, ia alum sampat tu. Wawawa. And, check this out:



Atoo ya Juju tekajut meliat video ani. O_o John-hoon masa tu kurus banar ah. Hehehe... Awu Ju, mulutnya macam bakas besigup ia ah. Blame the make-up artist sesukatinya membagi gincu purple ah. And namanya masa ia tu alum kawin, makan apa alum beurus tu, iatah tu ko liat ia cematu. Kekeke. Ani udah kawin.........



Premiere ni Blue Moon arah blog tani. Woot woot. Ani udah nya bertemu dengan si happy ending nya, me.... Hahahaha.

Ya ALLAH, enough membual eyh. Kekeke.

Wondering kenapa John-hoon ku cerita ni?

Ni ah, surprise durang bagi arah aku.
Realise kamu ada John-hoon disana? Hehehehe... Happy jua ku tu. Thank you ah kamu. Saya suka banget!!!

Actually, I've sensed someting fishy udah. Tapi ku biarkan saja, coz ku pikir Juju kan show off kan arah kami body shop nya ah. Tapi inda jua, sampai aku sendiri betanya ani apa, tapinya kamu cuma cakap... buka saja. Kebetulan jua, aku PMS tah jua, so aku mandi dulu and biarkan barang atu dulu. Heh, akhirnya aku tepikir lah kan suruh kamu ke dapur dulu, makan. Alasan ku arah kamu aku kan memanyap segala to-do list kitani ah. Padahal diam-diam ku membuka ah dalam bilik atu. :P

Atoooo ya, di dapur teriak ku berabisan. Hehehe, gotcha! Bukan saja durang tekajut, omma & appa pun tekajut durang pikir ada apa didapur ah. Rupanya, ani jadi hal....

John-hoon!

John-hoon!

John-hoon!

LOL. Kekekeke. Straight eyh lapas makan aku meliat DVD ani, durang sambung liat Boys Generation sama yang Wonder Girls kan kamu. Haaa, durang tu random Korean artists tu temasuk a lil bit of Taiwanese jua, aku setia pada John-hoon ku sorang. Kahkahkah. Astaa~ Selahau eyh. Hehehe.

Dalam 9.45pm cematu, abang Azhar ambil durang balik. Tinggallah aku bersendirian. Eh no, John-hoon ada meliat sampai mata terlelap kamu. Thank you, baru terasa nyaman tidur ku. Yesterday tu siuk berabis lah, dengan eheh, surprise lagi. Alum birthday ku uh kamu. Kekeke... Next time lagi lah oh... kali ni ku bikin kimchi lagi. Kesian Fie hari tu inda sampat jamah kimchi. Huhuhu. Tunggu ah, dengan family kamu sekali ku membagi nanti. Hehehe.

Thank you kamu datang ah, walu dengan bilik yang messy, hehehe. And thank you jua surprise nya. Yeaaaay!!! Sayang ku kamu-kamu ani. *hugs*

Sha is out.